تایر TractorMaster VF بزرگترین تولید کنتیننتال




تایر TractorMaster VF بزرگترین تولید کنتیننتال 

کنتیننتال، بزرگترین تایر کشاورزی خود را به نام VF TractorMaster روانه بازار کرد.

بزرگترین لاستیک کنتیننتال در اندازه VF900/60R42 عرضه می شوند و این تایرهای کشاورزی دارای قطر 2147 میلی متر و وزن 450 کیلوگرم با شاخص بارگذاری 189 (10300 کیلوگرم) هستند. کنتیننتال، اندازه این لاستیک ها را با فناوری های ویژه ای توسعه داده تا بتوانند وزن ماشین آلات کشاورزی با بیش از 300 اسب بخار را تحمل کنند.

بزرگ ‌تر، سریع‌ تر، سنگین‌ تر

مدت زمان زیادی نیست که تقاضا برای جابه جایی و حمل و نقل بارهای سنگین افزایش یافته است و این به معنای نیاز روز افزون به ماشین آلات سنگین و کشاورزی می باشد.

بنجامین هوبنر؛ مدیر خط تولید تایرهای کشاورزی در کنتیننتال، می‌گوید: "این پیشرفت علاوه بر عملکرد بهتر ماشین ها، به لاستیک هایی که بتواند پاسخگوی این نیاز باشد احتیاج دارد و به همین دلیل ما تایرهای کشاورزی خود را با مشورت و همفکری مشتریان خود توسعه و آزمایش کردیم." در سال 2022، کنتیننتال پنج تایر جدید از VF TractorMaster را در سایزهای مختلف عرضه کرد؛ (650/60R34 ، 650/65R42 ، 710/75R42 ، 650/65R34 ، 710/60R34)

مناسب برای زمین و جاده

به لطف فناوری VF، عملکرد لاستیک های  TractorMasterدر مقایسه با دیگر تایرهای استاندارد تا 40 درصد بهبود یافته است. همچنین این لاستیک ها نسبت به لاستیک ‌های تراکتور معمولی، مصرف سوخت بهینه‌تری دارند. VF TractorMaster ترکیب خاک را حفظ می کند و ردپای زیست محیطی کمتری بر جای می گذارد. این فناوری بدون نیاز به تنظیم فشار لاستیک، امکان انتقال آرام، از مزرعه به جاده را فراهم می کند و در عین حال، هنگام کار در مزرعه، تأثیر ماشین‌های سنگین بر روی خاک، بخاطر وجود آج های وسیع تر را به حداقل می رساند.



منبع خبر : https://www.tiretechnologyinternational.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0